Notice: include(): Read of 1419 bytes failed with errno=12 Cannot allocate memory in /home/sanaweb3/public_html/wp-content/plugins/polylang/vendor/composer/ClassLoader.php on line 576

Warning: include(): Failed opening '/home/sanaweb3/public_html/wp-content/plugins/seo-by-rank-math/vendor/composer/../../includes/modules/schema/snippets/class-article.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php80/usr/share/pear:/opt/alt/php80/usr/share/php:/usr/share/pear:/usr/share/php') in /home/sanaweb3/public_html/wp-content/plugins/polylang/vendor/composer/ClassLoader.php on line 576
ریشه نما
تولید و عرضه انواع ریشه فرش، پرده و پرچم
مقالات ریشه نما
پیگیری سفارش

ریشه نما:

چرا باید از ریشه فرش خود محافظت کنیم؟؟؟

با توجه به قیمت بالای فرش ، مراقبت و نگهداری درست از آنها ، بیش از پیش ضروری به نظر می رسد. در صورت عدم مراقبت اصولی ، با گذشت زمان شاهد پوسیدگی و در نهایت پارگی در فرش خواهیم بود. یکی از بخش های مهم فرش ، قسمت ریشه آن است که بیشتر از سایر نقاط در معرض آلودگی و پوسیدگی قرار دارد به همین دلیل محافظت از ریشه فرش در مقایسه با سایر قسمت های فرش از اهمیت خاصی برخوردار است. افزایش عمر ریشه تا حدود زیادی بستگی به مراقبت از ریشه دارد.

مهمترین دلایلی که برای محافظت از ریشه فرش در برابر آسیب های فیزیکی و شیمیایی است به شرح زیر می باشد:

+ جلوگیری از پوسیدگی ریشه های فرش و افزایش طول عمر ریشه فرش و در نتیجه افزایش طول عمر فرش

+ جلوگیری از آسیب رسیدن به سایر قسمت های فرش: ساختار فرش به گونه ایست که آسیب بخشی از آن سبب خرابی سایر قسمت ها می شود یکی از مناطقی که بیشتر در معرض آسیب می باشد، ریشه فرش می باشد که لزوم محافظت از آن را می رساند.

+کمتر کثیف شدن فرش: ریشه های فرش به دلیل داشتن رنگ های روشن ( اغلب سفید و کرم) بیشتر در معرض کثیف شدن و کثیف نشان دادن فرش هستند.

+ پیشگیری از خرابی و کنده شدن ریشه های فرش: همیشه گفته اند پیشگیری بهتر از درمان است، پس چه بهتر است قبل از آسیب و کنده شدن قسمتی از ریشه فرش از آن محافظت کنیم. حال اگر ربشه فرش شما دچار خرابی شده لطفا مقاله ترمیم ریشه فرش را مطالعه کنید.

+ جلوگیری از کاهش قیمت فرش به دلیل خراب شدن ریشه ها: یکی از ملاک های ارزش و قیمت فرش سالم بودن و تمیزی قسمت های مختلف آن مثل ریشه هاست.

+حفظ حالت اولیه و منظم بودن ریشه ها: گرچه با ترمیم ریشه فرش می توان تا حد زیادی آن را مثل روز اول درست کرد اما حفظ سلامت آن از ابتدا کاری آسان تر و تمیزتری است.

logo site
ارتباط با ریشه نما

برای پیام در واتساپ یا مشاهده صفحه اینستاگرام ما
با فیلتر شکن روشن روی دکمه ها کلیک کنید.