ریشه نما
تولید و عرضه انواع ریشه فرش، پرده و پرچم
مقالات ریشه نما
پیگیری سفارش

ریشه نما:

ریشه بالش چیست و چه کاربردی دارد؟

معرفی ریشه بالش

بالش از سالیان قدیم تا به امروز به عنوان  یک محصول لازم و ضروری در هر خانه ای معرفی گردیده است. به همین خاطر این محصول بسیار مورد توجه افراد و صنایع تولیدی منسوجات قرار گرفته است. افراد در تهیه بالش حساسیت بالایی به خرج می دهند و سعی می کنند که بالش آن‌ها راحت باشد. البته به همان میزان نیز در زیبایی ظاهر آن دقت دارند و سعی می کنند با انتخاب رویه‌های مناسب جلوه‌ ی خاصی به بالش دهند. ریشه بالش یکی از موارد تزیینی است که به بالش و روبالشتی یک زیبایی خاصی می بخشد.

انتخاب ریشه بالش

انتخاب ریشه بالش بستگی به روبالشتی دارد. بهتر است رنگی جهت ریشه بالش در نظر گرفته شود که هماهنگی خاصی با روبالشتی داشته باشد. در هنگام دوخت ریشه بالش به بالش نهایت دقت و ظرافت را به کار گیرید تا بتوانید یک روبالشتی ریشه دار زیبا و منحصر به فرد داشته باشید. روبالشتی ریشه دار یک نمونه زیبا و پرطرفدار از انواع بالش محسوب می شود که تاکنون از محبوبیت بالایی بین خانواده های ایرانی برخوردار بوده و از کاربرد و علاقه مردم به آن ها کم نشده است. این نوع روبالشتی ها از جمله بالش های سنتی به شمار می آیند که با وجود قدیمی بودن از تنوع و گسترده طیف رنگی بالایی برخوردار هستند.

همانطور که گفته شد، به همان میزان که باید در انتخاب روبالشتی دقت نمود، باید در انتخاب ریشه ی آن دقت نمود. باید ریشه بالش بسیار نرم، باکیفیت و با رنگی متناسب با روبالشتی انتخاب شود، تا بتواند به دکوراسیون خانه و اتاق شما نمای زیبایی دهد. همچنین باید دوام و مقاومت ریشه بالش‌ها را در هنگام انتخاب و خرید مدنظر قرار داد، تا در هنگام شست و شو روبالشتی کم تر مورد آسیب قرار گیرند و ریشه های آن از هم جدا نشوند.ریشه بالش

ریشه بالش

معرفی ریشه کوسن

ریشه ها همواره جهت زیبا بخشی و ایجاد نمایی خاص به وسایلی همچون: بالش و کوسن مبل بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. ریشه ها از نخ های رشته های متصل به هم تشکیل شده اند. این ریشه ها به صورت یک نوار طویل جهت اتصال و دوخت به پرده، فرش و یا کوسن تولید می شوند.

همانطور که گفته شد بالش ها در دکوراسیون یک خانه مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده از آن به خانه حال و هوای سنتی می بخشد. اما عده ای هستند که در کنار بالش استفاده از کوسن یا بالشتک مبل را در زیبایی دکوراسیون منزل خود مناسب می دانند. به همین خاطر توجه و اهمیت به زیبایی و نمای مبلمان خود را مدنظر قرار می دهند. اگر می خواهید که مبلمان نمای زیبایی داشته باشد و نسبت به دیگر انواع مبلمان متمایز باشد، استفاده از ریشه کوسن انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

ریشه کوسن در حاشیه و اطراف کوسن دوخته می شود و نمایی خاص به دکوراسیون مبلمان خانه شما خواهد داد. در واقع می توان عنوان کرد که ریشه کوسن جنبه تزئینی برای دکوراسیون مبلمان شما دارد. در انتخاب ریشه کوسن علاوه بر زیبایی، رنگ و نوع آن به کیفیت و دوام آن توجه کنید؛ طوری که ریشه های آن از هم باز نشوند.

ریشه های کوسن در انواع متعدد و رنگ های متفاوت عرضه می شوند. بهتر است که نوع ریشه کوسن مدنظر خود را با توجه به کوسن و مبلمان انتخاب کنید. به عنوان مثال؛ یکی از انواع ریشه کوسن به صورت ساده تولید می شود و فروش آن با قیمتی ارزان تر از دیگر انواع ریشه کوسن صورت می گیرد. ریشه پفکی کوسن از دیگر انواع ریشه کوسن است که در تولید آن ها از نخ پنبه، نخ پلی استر ویسکوز و سوپر برایت تابیده شده استفاده شده است.

ریشه کوسن

ریشه کوسن

کاربرد ریشه های بالش و کوسن

بسیاری از افراد برای زیبایی نمای منزل خود از بالش و کوسن استفاده می کنند. البته عده ای از بالش به دلیل سنتی بودن آن در قهوه خانه ها و بعضی از کافه های سنتی استفاده می کنند. همچنین بالش ها در اتاق خواب از کاربرد بسیاری برخوردار هستند. کوسن ها نیز به منظور زیبایی هر چه بیشتر مبلمان در منزل و بعضی از ادارات و اماکن مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل اهمیت استفاده از بالش و کوسن باید به زیبایی ظاهر آن نیز دقت نمود. یکی از مواردی که می تواند به زیبایی ظاهر بالش و کوسن کمک کند، استفاده از ریشه مخصوص آن ها است. زیبایی و بخشیدن نمایی منحصربه فرد از کاربرد ریشه بالش و کوسن است. حاشیه دوزی بالش و کوسن با ریشه مخصوص می تواند مبلمان و دکوراسیون مدنظر شما را از دیگر مبلمان ها برتر سازد.

ریشه کوسن

استفاده از ریشه در کوسن

خرید ریشه بالش و کوسن از ریشه نما

علاقه مندان به استفاده از ریشه بالش و کوسن در هنگام خرید به کیفیت جنس آن بسیار دقت می کنند. در واقع آن ها انتظار دارند که ریشه خریداری شده پس از دوخت و حاشیه دوزی دچار آسیب نشود و در هنگام استفاده و شست و شو نخ های آن از هم جدا و دون دون نشوند. بسیاری از افراد به دنبال خرید ریشه از یک شرکت موفق هستند.

درباره ما

شرکت ریشه نما شرکت و نامی آشنا در صنعت نساجی است که محصولات تولیدی خود را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.این شرکت محصولات خود را در انواع رنگ های متفاوت تولید می کند. همچنین باید اشاره کرد که مرغوبیت ریشه های تولیدی به حدی است که با گذر زمان و پس از استفاده در مدت زمان طولانی درخشندگی خود را حفظ می کنند و دچار رنگ رفتگی نخواهند شد.

شرکت ریشه نما با به کار گیری بهترین و به روز ترین دستگاه بافت ریشه بالش و دارا بودن تیمی متخصص توانسته است که به عنوان یک برند موفق در زمینه تولید انواع ریشه تبدیل گردد. همچنین لازم به ذکر است که شرکت ریشه نما در زمینه تولید دستگاه بافت ریشه بالش بسیار موفق عمل کرده است. این شرکت قادر به تامین نیاز داخل بوده است و کشور را در زمینه ریشه بافی و تولید آن به خودکفایی برساند.

مقالات مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد
logo site
ارتباط با ریشه نما

برای پیام در واتساپ یا مشاهده صفحه اینستاگرام ما
با فیلتر شکن روشن روی دکمه ها کلیک کنید.