ریشه نما
تولید و عرضه انواع ریشه فرش، پرده و پرچم
مقالات ریشه نما
پیگیری سفارش

ریشه نما:

انواع ریشه پرده و کاربرد آن

ریشه پرده چیست و چه کاربردی دارد؟

ریشه پرده یکی از کالا‌های کاربردی و تزئینی است که در کنار محصولات مشابه؛ از جمله منگوله برای زیبایی بیش‌تر در مبلمان و پرده به کار می‌رود. در پاسخ به این پرسش که ریشه پرده چیست؟ باید گفت ریشه پرده مجموعه‌‌ای از نخ های رشته ای است که در کنار هم به طور پیوسته قرار می‌گیرند. این نخ‌های رشته ای به صورت یک نوار پهن در کنار هم قرار می گیرند. انواع ریشه پرده در رنگ های مختلف تولید می شوند و برای جلب رضایت مشتری طرح های گوناگونی دارند.

ریشه‌ها جنس مختلفی دارند و بافت هر نوع با دیگری فرق دارد، تنوع بالا در طراحی ریشه‌ها استقبال مشتریان را به همراه خواهد داشت. در کنار ریشه ها از محصولات دیگری مانند منگوله هم استفاده می شود تا زیبایی و تنوع پرده و مبلمان افزایش پیدا کند. اگر برای تولید ریشه پرده و محصولات مشابه از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده شود، علاوه بر زیبایی ماندگاری کالای مورد نظر نیز بیش تر است. ریشه ها برای تزئین پرده، کوسن، مبلمان، فرش و بالش مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت‌های معتبر تولید کننده ریشه پرده، برای تولید این کالای تزئینی از نخ‌های با کیفیتی چون FDY استفاده می‌کنند.  با استفاده از این نخ در کنار دوام بالا و زیبایی دوچندانی که برای محصول به ارمغان دارد، در طولانی مدت درخشندگی کالا هم حفظ می شود.

ریشه فرش    ریشه پرده

انواع ریشه پرده چه ویژگی‌هایی دارند؟

از ریشه پرده عنوان یک کالای تزئینی در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شود. ریشه جارویی، ریشه حلقه ای، ریشه های روبان دار، ریشه ماکارونی و ریشه منگوله دار مدل های مختلف این کالای تزئینی هستند. ریشه منگوله دار یکی از کار های پر طرفدار و زیبا است. نوع طراحی و تنوع رنگی که در ریشه های منگوله دار وجود دارد، پرده شما را از حالت سادگی خارج می کند و زیبایی خاصی به دکوراسیون شما می بخشد. ریشه های منگوله دار به دلیل طراحی کلاسیک جلوه خاصی دارند.

یراق آلات که انواع مختلفی دارند برای تزئین کردن دور پرده و بالش و … به کار می روند. ریشه های منگوله دار تنها یک طرح از یراق آلات مختلف هستند که می توانید با استفاده از آن ها، پرده های خود را زیبا‌تر کنید. یکی دیگر از یراق آلات زیبا ریشه جارویی است. ریشه های جارویی به صورت باز و آویزان در کنار هم قرار می گیرند و شکل جارو به خود می گیرند. با توجه به نوع پرده ای که استفاده می کنید، طرح و رنگ آن می توانید از ریشه های جارویی برای تزئین آن استفاده کنید.

ریشه پرده

ریشه پرده

ریشه پرده های مختلف در طراحی دکوراسیون

برای خرید ریشه مخصوص پرده نکاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. برای مثال پرده اتاق کودک در مقایسه با پرده پذیرایی و … طراحی و رنگ متفاوتی دارد. برای تزئین پرده اتاق کودک می توانید از ریشه پرده روبان دار و ریشه منگوله دار در رنگ های شاد استفاده کنید. با توجه به این که ریشه ها تاثیر زیادی در زیبایی پرده دارند و از طرف دیگر پرده ها در دکوراسیون اثر گذار هستند، ریشه پرده باید با طرح و رنگ پرده هماهنگ باشد.

اگر طراحی خاصی برای اتاق و پرده های خود در نظر دارید، با خرید ریشه مخصوص پرده می توانید زیبایی ظاهری اتاق خود را چند برابر کنید.  در بیش تر مواقع، توجه به جزئیات و استفاده از رنگ و طرح های جذاب، تغییرات زیادی را در دکوراسیون منزل ایجاد می کند.

با توجه به تاثیر زیادی که پرده ها در دکوراسیون دارند، تزئینات و جزئیات مربوط به آن ها نیز مهم است. برای مثال برای پرده‌های یک دفتر کاری و شرکت رسمی، از طرح ها و رنگ های لوکس استفاده می شود. تزئینات این پرده‌ها از جمله ریشه پرده نیز باید لوکس و شیک باشند.

شما حتی می توانید با انتخاب ریشه پرده زیبا یک تغییر جزئی در پرده‌های خود ایجاد کنید، در عین حال اثر آن در ایجاد تعادل رنگ‌های دکوراسیون منزل را مشاهده کنید.

معرفی ریشه نما

یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین تولید کننده های ریشه پرده که از تخصصی ترین فناوری های تولید ریشه بهره می برد، ریشه نما است. قطعا در هر صنعتی سابقه و تخصص تولید کننده، کیفیت و قیمت محصولات معیار‌های مهمی هستند. مشتریان در واقع بر اساس این معیار ها اقدام به خرید می کنند. ریشه نما تمام فاکتور های مورد نظر شما برای ریشه با کیفیت را تضمین می کند. اگر به دنبال محصولات با کیفیتی هستید می توانید از این تولید کننده کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید.

ریشه پرده به عنوان یک محصول جزئی که برای تزئین مبلمان، پرده ها و بالش مورد استفاده قرار می‌گیرد، در نگاه اول شاید اهمیت چندانی نداشته باشد. به یاد داشته باشید آسیب دیدگی در بخشی از یک کالا باعث از بین رفتن زیبایی و کیفیت کل محصول می شود. ریشه نما با بهره‌مندی از استاندارد های تخصصی تولید، این نگرانی ها را برطرف کرده است. با استفاده از بازار عمده باسکول می توانید مستقیما با تولید کننده‌ها و تامین کننده های ریشه پرده ارتباط برقرار کنید. این بازار شما را به تامین کننده های معتبر و تولید کننده های محصولات درجه یک وصل می کند                                ریشه پرده

   ریشه پرده

ریشه‌های پرده با چه نوع دستگاهی تولید می شوند؟

یکی از کاربردی‌ترین ابزار های تولید ریشه‌های پرده، دستگاه بافت ریشه پرده است. با استفاده از این دستگاه می‌توانید ریشه های پرده را ببافید و به اطراف پرده گره بزنید. دستگاه بافت ریشه زمان گره زدن ریشه ها را به کم ترین میزان می رساند و کیفیت کار را چند برابر می کند. استفاده از این دستگاه مزیت های زیادی دارد که در ادامه بررسی می کنیم.

یکی از مزیت های دستگاه بافت ریشه، سرعت بالای کار است که در کنار آن کیفیت کالا نیز حفظ می‌شود. تولید ریشه با استفاده از این دستگاه، ظرافت و دقت محصول را بیش تر می کند. تنوع بافت و گره  در ریشه پرده های بافت شده با دستگاه بیش تر است. به دلیل تنوع بافت، زیبایی و جلوه ریشه های بافته شده توسط دستگاه بیش تر است.

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید

مقالات مرتبط

هیچ داده ای یافت نشد
logo site
ارتباط با ریشه نما

برای پیام در واتساپ یا مشاهده صفحه اینستاگرام ما
با فیلتر شکن روشن روی دکمه ها کلیک کنید.